Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, да ви питам, кога е нормално да включва перката на първа степен, т.е. при колко градуса? Понеже при мен включва на 96-7 градуса, а изключва на около 92- не е ли малко късно?
    Ако пусна климатика, включва на 86-7 по спомен, но падне ли под тази температура пак изключва ( а съм чувал, че при пуснат климатик винаги трябвало да държи първа степен включена)
    '05 166 V6
    '98 156 2.0 TS ex ...

    Comment


    • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
      Колеги, да ви питам, кога е нормално да включва перката на първа степен, т.е. при колко градуса? Понеже при мен включва на 96-7 градуса, а изключва на около 92- не е ли малко късно?
      Ако пусна климатика, включва на 86-7 по спомен, но падне ли под тази температура пак изключва ( а съм чувал, че при пуснат климатик винаги трябвало да държи първа степен включена)
      първа степен - 95 гр.

      втора степен - 102 гр.

      Първа се включва и с пускането на климатика, щом налягането в кондензатора достигне съответния праг.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Ясно, благодаря.
        Имам чувството, че не ускорява така добре, когато мине 90 градуса, затова питам.
        '05 166 V6
        '98 156 2.0 TS ex ...

        Comment


        • Още ли те мъчи това с вървежа,докъде стигна с проблема?

          Comment


          • Да, макар че сега нещата сякаш са по-добре откакто смених температурния датчик. Вече стрелката на таблото доста по-акуратно показва температурата с новия датчик и като се наложи да включи първа степен има леко отместване от хоризонталата, както и би трябвало да се очаква. Но искам да посъбера още малко статистика, преди да се изказвам категорично...
            '05 166 V6
            '98 156 2.0 TS ex ...

            Comment


            • При мен се заковава на 90 градуса и не мърда,аз немога да кажа кога се включва 1-ва или 2-ра степен когато съм в колата,виж ако съм отвън се чува 2-ра доста по отчетливо.

              Comment


              • Показанието на стрелката в никакъв случай не трябва да се приема за меродавно, що се касае до температурата при която се включват степените на охлаждане.
                Моите наблюдения сочат, че индикацията на таблото дава грешка от 10 - 15%.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Да не е меродавно,но такава илюзия създава,иначе при диагностика с MES температурата няма много общо с показанията на таблото и се разминава даже повече от 10-15%

                  Comment


                  • Ако ти показва повече - провери за масата към двигателя. Това може да е приичина за грешни показания.
                    Притежател на Alfa Romeo 164 2000 TS БИВША
                    Alfa romeo 166 2.4 JTD - това е автомобила!

                    Comment


                    • Това за вървежа, че като се стопли колата да не върви като студена ми стана интересно. Имам едно такова усещане и аз при моята. Като тръгна сутрин за работа не я настъпвам много защото е студена още но въпреки това стрелката заминава доволно. Не, че като загрее не ускорява но имам усещането, че не е същото...не знам внушавам ли си какво става но като го прочетох ми светна, че и при мен си го има май това нещо. Стрелката за температурата при мен се заковава на 90 и там си стои дори и да я ръчкам здраво по светофарите. Доста често забелязвам, че стрелката за температурата като дам на контакт да паля за част от секундата скача на 90 и пада долу веднага...това почти мигновенно.

                      Comment


                      • И при мен ускорява най-добре преди да е достигнала работна температура (в интервала 50 - 70 гр. някъде)


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Но на какво би се дължало това?

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                            Но на какво би се дължало това?
                            Щом се среща масово, съм склонен да си мисля, че така си е програмирано ECU-то, но ми минава през акъла и мисълта за тръгнала да си заминава ламбда сонда.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:50.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Опс...значи съм пропуснал да спомена, че съм 2,4жтд 136к.с.

                              Comment


                              • Тъй като моята ламбда е малко инертна, което е признак, че не е в първа младост, на мен ми би било интересно, ако някой, който е сменял сонда наблюдава същите симптоми.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X